18 Temmuz 2018 Çarşamba

Radyo Uygulaması Panel Yapımı

Bu projeyi bir radyo uygulaması için yaptım. Projede hatır tema kullanarak php codeigniter fw ,mysq ile yönetim paneli  yaptım.
 *Admin Paneli
      -Giriş ekranı
      -Anasayfa Ekranı
               -Aktif ve Pasif Radyo Sayıları Gösterimi
               -Aktif ve Pasif Kategori Sayıları Gösterimi
      -Admin  işlemleri
               -Admin Bilgilerini Güncelleme
               -Admin Şifre Güncelleme
      -Radyo işlemleri
                -Radyo listeleme 
                -Radyo Ekleme
                -Radyo Güncelleme
                -Radyo Silme
      -Kategori İşlemleri
                -Kategori listeleme 
                -Kategori Ekleme
                -Kategori Güncelleme
                -Kategori Silme

                                                                 Panel Görselleri
              
                                                     





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

NodeJS-Socket.io Real Time Chat Uygulaması

Bu chat uygulmasını Node js ve socket.io kullanarak gerçekleştirdim.Veri tabanı olarak MySql kullandım.Kişiler Real time olarak birbirleriyl...