25 Kasım 2017 Cumartesi

Php ile Yönetim Panelli Web Site Yapımı

Bu projeyi youtube da Emrah Yüksel hocamın anlattığı video serisindeki örneği izleyerek yaptım. Projede hatır template kullanarak php,pdo,mysq ile yönetim panelli web sitesini yaptık.Bu projede
 *Admin Paneli
      -Hakkımızda
      -Slider işlemleri
      -Dinamik menü işlemleri
      -İçerik işlemleri
      -Ayarlar Bölümü
             -Genel Ayarlar
              -İletişim Ayarları
              -Api  Ayarları
              -Sosyal Ayarlar
              -Mail Ayarları
*Site ön  yüzü
   -Menü
    -Ana Sayfa
    -Slider
    -İletişim Sayfası
   -Haberler
   -Haber detay
   -Sayfalama
   -Seo url
   -Seo Anahtar Kelime
   -Site içi arama
*Kullanıcı giriş

Sitenin Görselleri

             
          
             

                

                 


Sitenin kodlarına buradan ulaşabilirsiniz.


6 yorum:

  1. İçerik için tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. nasıl paneli açıyoruz?

    YanıtlaSil
  5. Merhaba siteyi localhost üzerinde çalıştırdım. Mevcut içerikleri güncelliyebiliyoruz ama yeni içerik ekleyemiyoruz. o nasıl olacak

    YanıtlaSil

NodeJS-Socket.io Real Time Chat Uygulaması

Bu chat uygulmasını Node js ve socket.io kullanarak gerçekleştirdim.Veri tabanı olarak MySql kullandım.Kişiler Real time olarak birbirleriyl...